Alla inlägg under februari 2008

Av Malin schneider - 23 februari 2008 14:34


Can you tell me what i should do, to be the most importent thing in youre life, what should i do how should i be, to be near you, youre my sun when the rain is falling, youre the moon when the night comes, youre the air im breating, you are the one that makes me belive in destiny.
                                             <3

Av Malin schneider - 21 februari 2008 18:25

sista skoldagen idag då . så skönt ! ;o  sportlov <3

dagen var väll slapp ^^ haha,  bära grejer til vaktis . klart roligast ;)

fast jag tycker vaktis är lite läskig, men men xD  haha ;o

inte värre en ollie :S uschusch!!

dissad på fysiken blev man också ;o  för att bebban kommer och snor izzy hela tiden, och dom smyger in på toan, jaa ni förstår nog vad dom gör där ;)

så, höh. man fick jobba ensam, vart inte så mkt gjort precis xD


sen stan med alice :) och fika på kaffestugan.  mums (a) 

mycket prat, skönt att prata av sig lite. och skratta såklart ;D


sen nu är man väll hemma ;)  tänkte hitta på något. (a) någon som vill?

och nu detta lov, tänker jag inte sova bort! ;o som jag gjorde med jullovet :S nejnej :D detta ska bli kul ;)

haha, hadet braa :) <3

Av Malin schneider - 20 februari 2008 20:13

Love is all around  - Troggs   .


kärlek .

ska man våga bli kär igen, stora frågan just nu ;s 

tveksamt.  orkar man, om det händer igen?

Av Malin schneider - 18 februari 2008 19:58

18 februari 2008, kommer nog ingen glömma i första taget. kan nått sånt hemskt hända?  det tror man inte...


man kollar på filmer, där det händer sånna här hemska saker.  då tänker man. - tur att det här inte kan hända där vi bor,  lilla mora.

men här har vi beviset.

hela luften i mora är så tung, kännde nu när man gick in i skolan att det låg nått i luften ;/  alla tänker på det. går runt och gråter.  hon lämnar stora spår efter sig, även fast man inte kännde henne.  alla berörs.

kommer mora bli detsamma efter det hära då?  hur lång tid tar det för alla att komma över det? gå till det normala.  det väntar att se..

jag tror själv, inget kommer bli som förut.  alla är livrädda. föräldrarna mer oroliga. och kanske till och med, händer det igen.


det läskiga är ju också, att hon försvann ju i fredags. men när dog hon då?  hon kanske har haft ett helvette. lidit och bara velat dö. stackarn.

tänker bara, det kunde ha varit jag. det kunde ha varit jag. var ute i fredags. vid bussstationen.. 

Det känns som en mardröm.


 tänk att livet kan bli så kort för endel. hon missar så mycket, familj. barn, barnbarn.  nya vänner. upplevelser.  hon missade början på det riktiga livet. det härliga livet.

detta kan ju hända vem som helst. det gör det, varje dag.

så kanske imorrn är någon som står dig nära borta.? 

så dom du älskar ta hand om dom, säg att du älskar dom. OFTA!

man kan inte säga det för många gånger.


Ta vara på livet.  livet är alltför kort.


R.I.P  Rose - Marie Hillring.

<3


Av Malin schneider - 13 februari 2008 15:49

sköönaste dagen idag då ;D

sovmorgon. började 09, 40 .  tess kom på morgonen, skyndade på mig :) och lånade lite grejs.  sen kom mamma, lite sent kanske, 2 min tills vi började kanske? men vi hann i tid, nästan iaf ;o

alla som vill veta mitt schema (H)

ons:

09.40 - 10.20  - svenska.

10 min rast.

10.30 - 11.25  - spanska.

LUNCH

12.30 - 13.30  - engelska.


sooft dag kan man säga ;)

sen då, efter skolan skulle jag egentligen plugga spanska som en riktigt plugghäst -.-  skulle ha haft spanska prov imorrn.

men bara för att våran spanska lärare är så bäst?  och vi så söta (a) 

så flyttade hon provet till måndag för våran skull ;O  (y)


nu äre snart träning! :)  bäst bäst. FOTBOLL <333

jenny och louise svek ju mig förra träningen -.-  så fan dom, om dom inte kommer ;o  då blir det smisk* för dom xD


sen blir det Tv kväll. länge sen nu ;)

19.00 - men in trees

20.00 - grey's anathomy

21.00 topp model ?

så sms om ni vill nått ikväll ;D


hittade bystuga idag också! :) kostade ca, 400 om man inte var medlem. ^^

men får se. fast blir nog dock inget på fredag endå :(  blev så sent ju. så fårb li någon annan gång, fast kan inte skriva det här. om sara läser xD ^^

på fredag, blir det dom närmaste då eller?  det får du sara bestämma. fixa själv :)


fan va bra jag mår just nu! :)  livet leker ?

hadet bra alla. :) <3



Av Malin schneider - 12 februari 2008 19:55

nu äntligen är du borta.  du har förstört så mycket. gjort mig till en deppis.  äntligen äntligen :')  ler och skrattar jag igen. på riktigt.  jag är tillbaka (a)

tack alla :')

Av Malin schneider - 10 februari 2008 14:36

du kan bara inte förstå hur mycket du betyder för mig :') <3

känns som om jag kännt dig hela livet, kan berätta allt. precis allt.  men endå bara ett halv år.  vill att det ska vara för evigt.

Vi klarade oss, du och jag. genom det jobbiga, tillsammans. du & jag <3

Du och jag är oslagbara.  du och jag mot världen ;)

våra skämt, vara skratt. våra upplevelser. ska bli måånga fler :)


skrattar du skrattar jag, är du ledsen är jag ledsen, faller du faller jag,

Hoppar du hoppar jag .


din närhet, din vänskap. betyder allt för mig :')

du, Sara Lundgren . bästa vännen man kan ha <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards