Alla inlägg under januari 2008

Av Malin schneider - 31 januari 2008 19:36

ska man behöva svika en vän en gammal vän berätta alla dens hemligheter, för att få uppmärksamhet av sina nya " coola " vänner? ;S

du behöver hjälp.  vi erbjöd dig, då. men tro nu inte, nu när du svikit så många. att du är välkommer tillbaka. 

jag kommer sakna dig, kommer vi alla. men det går bara inte. du gjorde / har gjort bort dig totalt.


jag hoppas du lär dig en läxa någon gång, och när du fått känslorna och ditt vanliga jag tillbaka. då kan du be om ursäkt. så kankse. joo då är du välkommen. du var ju trots allt en av dom bästa.


Av Malin schneider - 23 januari 2008 21:02

mycket som händer nu, både bra och dåliga saker..


med familjen blir det bara värre >.< men nu ska vi få hjälp typ. så kommer förhoppningsvis bli bättre, så inge snack om det nu!


fotbolls träning idag också, skit kul! :D

mycket spanska läxor tills imorrn, men orkar bara inte :(

gjort lite iaf, så får vara stolt över det (H)

och så har vi det hemska matte provet på fredag ;S  IG kommer jag få då. usch! varför har jag blivit så lat och dålig? xD 

finns väll endel andledningar. men min ensak.


SOMMARLOVET <3, nästa TACK!

men nu vet jag inte vad jag ska skriva, xD Hadet bra alla!









hur kan du bara lämna, dom som stöttat dig. hela tiden. när dom andra inte var där? jag är så grymt besviken på dig. tänk om tänk om. säger jag bara. alla kommer bara vändas mot dig. dom kommer lämna dig igen, och förvänta dig då inte att vi kommer vara där för dig igen. för det du gör nu, sårar oss. så många.


Det man vill att andra ska göra mot än, det ska man göra mot dom!


Livet <3


Av Malin schneider - 19 januari 2008 14:04

hej kära dagbok? haha :)

tränade nu i morse, åh saknar fotbollen på sommarn så mycket. längtar längtar..

träningen var väll kl, 10.30  så fick lov att gå upp kl 9! :O

var jätte trött, fast får väll skylla mig själv att jag låg uppe och pratade i tlf, med linus, och sms;ade med jocke till kl. 03.00

hah, men det var kul :) och tack för att ni piggade upp mig, ni är så bra <3


fast, som ni nog fattar då.. vart träningen verkligen inte en av dom bästa.

och jag är besviken också, för jenny kom inte :O :@


men ikväll så ska lola sova hos mig :D skit kul! vi ska hadet mysigt (a), haha x)


men nu ska jag, spela gitarr ;)

hadet bäst!


Av Malin schneider - 17 januari 2008 16:25

nu är jag med tönten, tönten är töntigt bra.

tönten, skrattar bäst skrattar. på ett töntigt vis.

nu ska tönten tönta sig, men bäst som ska bästa sig.

vi ska leka. <3


bäst = Malin ( jag )

tönten = Julia ( louise )

Av Malin schneider - 16 januari 2008 21:47

äntligen tränat! första gången idag på kanske en månad?

skit skönt! kul var det också, hah. skrattade hela tiden! som fan XD

Jennyboyy, åh Louise, <3 ni är underbara!

så nu ska jag bli sportnörd igen, mitt rätta jag! :D


FOTBOLL <3


sen, plugg >.< men det är inte värt att prata om.

godnatt!

Av Malin schneider - 15 januari 2008 17:37

idag var skolan asbra ;O helt kung! :D

efter skolan vart det stan, med mamma. köpte gråa mjukis.

nu plugg,plugg,plugg. >.< önska min lycka till ;)


Av Malin schneider - 14 januari 2008 17:12

hej alla, skolan var faktikst ganska okej idag. tråkig men, ja mycket bättre. eftersom jag var mycket gladare.  :D

vet inte riktigt varför, men jaa. haaha :D

så jävla skönt !

har kommit på nu under dom hära mörka månaderna som varit. enda sen november. hur underbart livet annars var, och hur bäst mina vänner är <3

jag älskar er så otroligt mycket, alltid vi :)


åhfan va kul vi ska ha i sommar! inga tårar ska det då inte vara, för någon av oss. vi har gått igenom nog, allihopa !

Nyårslöftet för år 2008, - gråt inget, var lycklig, skratta. åh må bra :D

man gör det mycket bättre om man tänker att det är bra, så nyårlöftet går att uppfylla själv, eller ja hålla. faktiskt. det gör det.

det ska jag bevisa.

Av Malin schneider - 13 januari 2008 14:55

fan , asså orkar inte med min familj längre. vill bara flytta >.<

bråk hela tiden, kan inte koncentrera mig på skolarbetet eller nått..

vi passar inte ihop har jag kommit fram till nu på sistone, tråkigt men det känns så..

är väll mest jag och mamma som bråkar, pappa är väll lite mittemellan kan man säga. hah..

nu pratar hon inte med mig längre, typ. bara om hon måste.

jag fattar bara inte, hur kan det gå så långt. att någon säger till en:

- du är helt dum i huvudet. du tänker bara på dig själv. vi har misslyckats med dig. skaffa dig ett liv. du var ett misstag vi vill inte ha dig.

är det verkligen så här i familjer, ska det vara såhär? isf, är familjer det värsta jag vet. iaf ibland. älskar väll dom innerst inne, kanske därför det blir såhär. men vad vet jag. jag är ju så dum i huvudet.

hah.


hur ska detta lösa sig, vill bara att allt ska bli som det var för några år sedan. då var allt så bra. som vanligt. när det började flydde jag bara från problemen, flyttade till mormor. men hjälper inte längre. känns som det är likadant med henne. hon säger också sånt till mig. fast när mamma och pappa inte hör. när vi är själva.

har två st, som det känns jag kan prata med nu. och det är min farfar och hans tant. hans tant = majlis. har märkt det. det vet jag. så hon säger jämt att jag ska komma till dom någon gång.

så blir orsa kanske?.


nej, fan måste bli ändring på det här..

saknar min familj <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards