Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Malin schneider - 12 januari 2008 22:44

hockey idag då, med Lollo,;D <3

träffade fyhr och Wirre där också :D så vi var väll med dom hela tiden ;O XD

stackars dom! :O

Öhm, ja Mora sög väll som vanligt. och louise sög. ^^

 sitter här nu med Lollo, vi bögar oss.  startade en väldigt rolig konv ^^

men någon från slovenien som var helt sjuk ;O XD

hah, fast vi skrev inget. vi lät alla andra roa sig med han ist ^^ :P


vi skäller också ut Jennyboyy. för sitt sexmissbruk. så alla vet.


ha ,en skön kväll. för det ska vi ha XD

FLUMM :O


Inte jag : Hejsan Jag Heter Blalalal Och Blalalala Och Jag Är Väldigt Konsitg! <333

citat från en konstig person.

Av Malin schneider - 12 januari 2008 00:23

Mycket bra saker jag längtar till kan man säga..

- Sommarlovet såklart ;D alla andra lov innan då, åh men sommarlovet är ju helt klart bäst!

- Skolavslutningen, förhoppningsvis fest efter? (A)

- Valborg ;D

- Imorrn, hockey med Linn :) <3 då blir det första japp biten med henne på ett år! ;O

- Tills jag får åka till östersund. Träffa min farmor, som jag inte träffat på länge, och såklart, sötJocke :) <3

- Buster & Starlet cup, har ju slutat med innebandy, men fan jag ska heja på dom andra endå , varje match :O även om den är tidigt på morgonen :) (Y)

-  Tills fotbollen börjar, ute. fan vad jag saknar det! <3 Wasaliden. Man är ju en riktigt fotbollsnörd, som sagt ;D och kommer alltid att vara, hahaha!

- Morafestivalen, är ju alltid kul :)

- Åh, cyckelsemestern eller nått, vi sagt att vi brudar ska ta i sommar? ;D


Det är sommarn jag längtar mest till :)  SOMMAR, SOL, BAD ÅH POJKAR ;D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards